måndag 20 september 2010

Valet

Ja om ungefär hela min facebook sida består av massa "jag skämms för att vara svensk" å en massa annat skit då? va fan jag är ingen rasist MEN de är svenska folket som valt in SD i riksdan och då kanske man ska tänka som så att de finns en anledning till det? och jag skulle heller inte vilja att SD styr Sverige men att dom kommer med i Riksdan och har något att säga till om de tycker jag är bra! Och jag vet redan att folk tycker att jag är dum för att jag tycker så här men vi har alla rätt till våra åsikter och ja får lov å acceptera era likaväl som ni mina..PUNKT! ;) Nog pratat om valet.. eller en sak ja tycker att vi ger M en ny chans och att dom nu kan uppnå de mål som de sagt när de har ytterligare fyra år på sig! :) positivt positivt vi måste tänka positivt.. ;) Säger jag som precis tänkte skriva ner en massa gnäll.. haha jag har vart så otroligt tjurig ikväll..usch men jag vart lite besviken och arg sen har de suttit i..jag hoppas de släpper till imorrn när jag ska iväg på min första praktik dag på ett handikapp boende.. :) vill inte gärna vara på dåligt humör å sur då.. men inget går min väg för tillfället känns de som..? varför kan inte allt bara vara lätt som en plätt..? Jag har lite mkt funderingar om hur jag ska göra med vissa saker och vad jag inte ska göra.. tänkte försöka sluta fundera å sova mej lite till The Hills.. det är alltid lika bra å ha de på när man ska sova så kan man titta på de å glömma bort sig en stund..:) lång jävla sovmorron i morrn iaf.. börjar 17.00 hinner man sova hur länge man vill duscha å laga mat å poa på i lugn å ro :) näe men nu sa The Hills å sooova!

Godnatt!

Amor Vincit Omnia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar