tisdag 28 september 2010

Tisdag

jaa idag äre tisdag och jag har faktiskt hunnit med en hel del, jag har hunnit pluggat klart å lämnat in två uppgifter bara en kvar nu! sen har ja diskat å plockat lite med sopor o allt möjligt.. sen lagat mat å nu har ja precis ätit klart å är mätt som faan.. :) nu äre alldeles strax dags att dra mig emot alfta för praktik! sista kvällen den här veckan, jag ska gå dag imorgon sen är ja ledig två dagar sen jobbar jag dag i helgen..trööött kommer jag vara, men de kommer kännas skönt å få komma hem vid fyra och ha kvällen ledig ;) städat lite på balkongen har ja också gjort..ska bara ta bort utemöblerna snart också men ja vet inte vart fan ja ska göra av dom? haha på huset mitt emot mitt så håller dom på å tar bort balkongerna å gör nya! man kan bara hoppas vi också får de.. dom är lite sliten å ful här fakiskt! fan imorrn måste ja försöka ta mej ner på stan å köpa smink de är helt slut sen måste ja på HSB för å få nyckeln till min motorvärmare, för hörrni de börjar bli vinter! å kallt som satan på kvällarna de har ju vart minus nu så ja har haft is på rutorna..:S nä nu måste ja åka till alfta så ja hinner dit i tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar