tisdag 28 september 2010

Dags för sängen!

Mjaa nu äre dags för sängen, jag känner mej egentligen inte speciellt trött men jag ska ju upp tidigt imorrn så de är väl bäst ja lägger mej å försöker sova så ja orkar med morgondagen! sen är ja ledig i två dagar iaf,skööönt! de är just väldigt ovant att gå alla dagar i veckan, nu är man van att vara ledig iaf två vardagar.. hehe lat blir man.. men jag ska ju inte gnälla eftersom jag kommer vara ledig i två veckor efter praktiken också för jag har redan gjort kursen som dom andra ska göra..;) ja annars lugn kväll på praktiken som vanligt gjorde inte så mtk där var på ica å handla med två stycken sen ställde ja i ordning ett bad med tända ljus åt en utav dom värsta myset! var nästan ja fick lust å krypa ner där ist ;)och nu har jag kommit på att jag har kommit in i en lars winnerbäck period igen! jag har ju såna lite nu å då när ja bara lyssnar på honom i princip! å så äre nu och han är ju bara för underbar. Och jag har ju kära Linda å tacka för att ja lyssnar på honom, haha undra om hon kommer ihåg vad ja bara hatade honom förut! :D jag tyckte man blev deprimerad av hans musik och hatade när linda skulle nöta den där jävla skivan i bilen! hahaha. Men jag tror att de kan vara så att man måste vänja sig vid honom, eller att de inte är nån fjortis musik och att man måste växa upp lite för att uppskatta musiken.;) jag var ju en liten fjortis på den tiden så jag tror på den teorin. Näe nu blire i taket lyser stjärnorna och försöka sova!

-Jag vill ha dej nu som jag hade dej förut..

Godnatt!

1 kommentar:

  1. Haha ja Malin jag har ju alltid varit lite mer vuxen än dig ;P Det är tur att du har mig du! Men du måste börja med Melissa Horn och Lisa Ekdahl oxå! =)Om du ska vara ledig i två veckor borde du komma hit en helg då! =)

    SvaraRadera