fredag 24 september 2010

Snart är de fredagsmys...

Jaa snart äre fredagsmys..;) å helg! det ska bli skönt faktiskt jag känner mej rätt trött å seg nu.. :P ikväll fick ja sluta tidigt ifrån praktiken redan halv åtta eftersom de inte fanns nått å göra.. De var snällt för då hann ja hem å greja på lite som ja inte hann idag..eller orkade idag heter de.. ;) Så jag har diskat å grejat inför imorgon så då äre bara damsugning och torka golven och handling kvar tills imorrn! Apropå handla, så hatar ja verkligen att handla de är inte alls nå kul å de känns bara beklämmande, inte vet ja vart ja ska handla heller om de blir Willys eller Ica..jobbiga problem ja har va? ;p men jag har iaf vart så duktig så att jag har skrivit en handlings lista för engångs skull så ja kommer ihåg allt jag ska ha..Kan va skönt å ha städningen och handlingen gjord tänkte ja tills ja slutar imorrn kväll så har ja fått helg å inga mer måsten står på schemat! Nice..Så imorrn kväll då va händer å sker i helgen, orkar ja göra nått eller ska ja vara en tråkmåns å sitta hemma å glåma..? jag hoppas dom tänker titta på idol på jobbet iaf för de är ju riktigt spännande nu!! Jag håller mest på den rödhåriga Linda tror ja fakitkst.. när man tänker efter så äre lite imponerande att jag ens tittar på idol! jag hatade idol förut och de är bara förra året jag började titta på de, jag förstod lixom inte va hysterin var om de förut.. haha men nu sitter man där själv och är en idoln nörd! jaa jag får väl lov och erkänna att jag också är en sån tönt som ja tyckte alla andra va när dom satt å titta på idol..;) Kan hända de blir lite fest på lörda, pratade med en kompis idag som ja inte träffat på länge som var party suugen så de kaan möjligtvis hända att jag också blir på humör..vore lite små kul med tranan de var ett tag sen ja var där..brukar ju iofs inte direkt vara nå skit kul men ibland så..;) Nääe nu måste ja försöka sova, ska ju upp i tid imorrn så ja hinner med allt i lugn o ro innan ja drar iväg..!

Natti natt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar