tisdag 21 september 2010

Måndag

Jaa idag äre måndag..eller ja nu äre ju tisdag då egentligen! ;) jag har vart töntigt jätte nervös inför min APU är jag alltid när jag ska på nytt ställe orolig att man ska trivas med både personal och boende..MEN som allt som oftast så trivdes ja skiiit bra :) Alla där var jätte mysiga både i personalen och boende..de var ju trevligt att de första en av dom gjorde var å gav me j en puss på kinden och kallade mej för sötmalin halva kvällen! ;) hihih dom är ju för underbar! jag känner mej nu mer säker än nånsin på att jag vill jobba inom handikapp man får ut så otroligt mkt utav de! härligt glada positiva underbara människor! jag hoppas verkligen på ett jobb som på de där stället! SUPER!! så jätte glad att ja hamna där..:) känns som ja kommer gå hem på kvällarna med ett leende på läpparna..härligt härligt! :) jag var på otroligt dåligt humör när ja åkte dit ända sen igår.. sen kom ja dit å så bara vände allt så ja är nu på skit bra humör.. å de känns jätte bra att ja bara ska gå kvällar den här veckan så ja börjar inte förrns 16.00 på eftermiddan passar morron trötta Malin perfa! :) känns som jag kan ge mer när ja är pigg och utvilad plus att när ja börjar sådär sent så hinner man laga mat hemma å städa lite å grejja runt hemma så behöver man inte känna att man inte hinner med sånt. Näe så jätte jätte skit bra känns allt :D men nu ska ja soova..så jag inte sover bort hela dan imorrn..sen hoppas ja på mys när ja kommer hem ifrån praktiken imorrn..;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar