söndag 26 september 2010

Söndags nöje..

Jaa idag har jag betalt räkningar å hoppas på å få tvätta, de är väl ett riktigt söndags nöje! :O usch va jävla trökigt.. å man har nyss fått pengar så blev man fattig igen efter att ha betalt alla räkningar..usch! Nu ligger jag på sängen med datorn på magen å väntar på att Linnéa ska höra av sig och vara hemma så vi kan traska bort till sporthallen å köpa träningskort! en kul sak idag iaf ;) synd dom är så dyr så de går en massa pengar där med, men till en nyttig sak iaf :) Vad har jag gjort under helgen då? jaa inget speciellt.. jobbade kväll i fredags vi käka kebab å hade fredags mys! sen fick ja sluta tidigt så då åkte ja hem å kika på idol sen var jag med anna lite senare på kvällen..och igår vare bara slappt också låg hemma var med anna efter elva nångång! men skönt å inte göra nå speciellt! jag har bara en sån jobbig känsla idag..eller har haft enda sen igår.. ja vet inte va de är? känns som ja har ångest och så känner jag på mig att nå skit kommer att hända snart.. :I inte okey..men nu har linnea kommit hem så ja ska traska iväg till sporthallen med henne heej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar