onsdag 22 september 2010

Trött dag..


idag är den en riktig trött dag å även fast klockan är bara halv tolv så har ja rammlat i säng.. vart såå seg hela dan å kvällen. Har haft ont i huvve i två dagar också så jag befarar att de är en förkylning på g! :s kväll på praktiken har gått suuper! dom är som sagt fantastiska människor..;) ett av världens bästa jobb skulle jag nog vilja påstå! :) MEN man blir trööött i huvve haha! jag har vart på dagis också å jag skulle kunna säga att de är två stycken jag är med på praktiken som jag blir mer trött o huvve av än 20 dagis barn!! :) men de gör inget för dom är så go och glad! men dom har ju mycket att berätta och helst allt på samma gång osv..;) charmigt! men annars då om jag ska skriva om nått annat än min praktik kanske? :) de händer väl inte allt för jävla mkt i mitt liv för tillfället, pank är jag och jag saknar Linda å Louise..blä. Men pengar får jag ialla fall på fredag de känns bra nått positivt..;o jag känner mej lite små sugen på fest också.. nu har ja ju tagit igen mej sen sist.. haha fan jag blir så dålig nu förtiden när ja dricker, det blev jag aldrig förr! har de med åldern å göra kanske? har jag blivit gammal?!!? jag som redan har åldersnoja ;p men jag vet inte heller.. kanske bara blir hemma mys å ta de lite lugnt..skulle kanske behövas de är rätt mkt att ta in ifrån praktik platsen allt nytt så de behöver nån ledig dag att sjunka in..:) Shoppa är ja jävligt sugen på å! men de är ja ju jämt iofs! haha men smink måste ja iaf ner på stan å göra på fredag.. åååå!! nuu kom ja på jag ska köpa tränings kort på sporthallen också! för jag å några kompisar ska börja på Zumba å afrikansk dans också tror ja KUUL!!! :D nääpp nu blre glåma The Hills under täcker jaaa fryser som en idiot!!

1 kommentar:

  1. Jag saknar dig med!!! :-) Om du får pengar och är shoppingsugen så vet du vad jag vill ha hehe ;-P

    SvaraRadera